środa, 1 lipca 2015

Lipcowe wyzwanie kwiatowe

Witajcie Kochani :)
nadszedł nowy miesiąc, 
więc czas na nowe wyzwanie kwiatowe.
Ale zanim ujawnię kwiatową inspirację na lipiec 
chciałabym podziękować wszystkim biorącym udział w zabawie.
Ciszę się bardzo, że co miesiąc pojawiają się w zabawie nowe osoby.

Kochani teraz jeszcze jedna ważna rzecz odnośnie regulaminu wyzwań.
Zmianie uległ punkt 7 regulaminu,
od tego miesiąca można dodawać dowolną ilość prac.
Tak więc można poszaleć, bez krępacji hihihihi.

A teraz czas na naszą inspirację,
a jest nią:

LAWENDA



I garść inspiracji z sieci:


Kochani w tym miesiącu dodatkowe zadanie w formie pytania:
Jaki kwiatek kojarzy Wam się z sierpniem?

Cały regulamin znajdziecie 

Zapraszam do zabawy

Pozdrawiam
witaminka

47 komentarzy:

  1. Agatko, mamy lipiec :) Ja się z chęcią zgłaszam do zabawy, dawno nie robiłam nic z lawendowym motywem :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No oczywiście, że jest lipiec, o czym ja myślałam robiąc banerek, to ja nie wiem. Juz poprawione, dziękuję.

      Usuń
  2. W czerwcu był mak, w sierpniu ma być lawenda, a co na lipiec?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj oczywiście miał być lipiec, jakaś rozkojarzona byłam jak robiłam baner, w każdym razie już poprawiłam :)

      Usuń
    2. Lawenda popularna jest bardzo. Przynajmniej w mojej miejscowości na klombach osiedlowych często ją widzę. Pachnie mmmm... . Pewnie jak zwykle napalę się na zabawę, a potem nic nie wyjdzie z tego. Na lawendę w biżu kompletnie nie mam pomysłu na razie.

      Usuń
  3. O to będzie chyba dużo prac, bo łatwy kwiatek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kwiatuszek na inspiracje :) a w banerku to chyba lipiec miał się pojawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pomyliłam miesiące, nie wiem jak hihihi juz poprawiłam :)

      Usuń
  5. No lawendy to sie nie spodziewałam :-) Ale OK niech bedzie lawenda
    Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się oczywiście - lawenda w technice decoupage jest bardzo popularnym motywem niby łatwy kwiatek ale czasami może być troszkę kłopotów . Ciekawa jestem przyszłych prac ... no cóż ja jeszcze nie wiem co zrobię . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam zielonego pojęcia jaki kwiat kojarzy mi się z sierpniem ;o

    OdpowiedzUsuń
  8. Już tyle lawendowych prac za mną, ale mam jedną do zrobienia także fajnie się złożyło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam coś wykonane z lawendą więc będę miała z górki, zatem się zgłaszam a kwiat sierpniowy to dla mnie chyba dalie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba zaglądasz do mojego ogródka ;) Lawendę też mam ;) Pracę na pewno zrobię, choć nie wiem, kiedy - w niedzielę mam wernisaż, więc dopinam wszystko na ostatni guzik, a w dodatku wciąż tkwię w chaosie przeprowadzkowym ;) Na sierpień proponuję hibiskus (bo mam własny) albo budleję Davida (bo kwitnie u Rodziców) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia powodzenia na wernisażu, na pewno będzie duże zainteresowanie :)

      Usuń
    2. Zainteresowanie jest duże, ale mam obawy co do zrozumienia mojego abstrakcyjnego myślenia ;) W ramach zabijania stresu, czy zdążą mi przyciąć płyty, podrzucam Ci kubeczek ;)

      Usuń
  11. Uwielbiam lawendę, dlatego za żadne skarby nie odpuszczę;) Z wielką ochotą zgłaszam się do wyzwania.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm.. bardzo lubię lawende...tylko co ja mogę zrobić ;)... no to zabieram się za myślenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ostatnią chwile.. ale jest gotowa lawendowa bransoletka. Zapraszam :)

      Usuń
  13. Kocham lawendę :) Akurat wyciągnęłam lawendową serwetkę z zamiarem jej wykorzystania :) Biorę się do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham lawendę <3 i chętnie dołączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lawende uwielbiam, w tym roku udało mi się nawet zebrać pachnący bukiecik z mojego ogrodu:) W tym miesiącu nie odpuszczę! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję, że i ja w tym miesiącu coś wyskrobię lawendowego :)
    A sierpień... dalie i hortensje :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W kolorze lawendy już jest ;) Może i sama lawenda się jeszcze pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wstawiaj ile chcesz nie ma ograniczenia, im więcej tym lepiej.

      Usuń
  18. Witam,udało mi się w tym miesiącu dołączyć z moją pracą lawendową.Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham lawendę! I nawet już mam coś lawendowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejciu jakie Wy szybkie jesteście dziewczyny, zapraszam do nakarmienia zabona :)

      Usuń
  20. No i ja zgłaszam moją pracę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No to wyciągnęłam moją zapomnianą lawendę :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. No to ja też! Temat wyzwania dla mnie wymarzony! :) Kocham lawendę...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana czekam na twoje wytworki ;)

      Usuń
    2. Już umieściłam :) A jeśli chodzi o sierpień, to mnie się kojarzy z tym miesiącem właśnie słonecznik, który już był w wyzwaniach... Może więc malwa?

      Usuń
  23. Zgłaszam Agatko mój wazonik z lawendowym bukiecikiem.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Agatko chyba nieświadomie ,ale muszę lubić fiolety bo na Twoje wyzwanie uszyłam torebeczkę jeszcze raz wszystkiego co najlepsze z okazji Twojego święta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za życzenia, torebeczka jest super :)

      Usuń
  25. Uwielbiam lawendę, dlatego nie mogłam opuścić tej zabawy w tym miesiącu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam ,jestem pierwszy raz u Ciebie .
    Oczywiście chętnie wezmę udział w zabawie bo uwielbiam lawendę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. uff zdążyłam jakies proste kartki zrobic

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba jeszcze zdążę:) Bardzo lubię lawendę i zapisuję się do zabawy! Pozdrawiam, Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja w ostatniej chwili z moim niewypałem ,ale jestem Agatko,nie mogłam się poddać .
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń